2016. április 22., péntek

0.Bejegyzés: Ez vagyok én(Vagyis csak voltam én)

Kedves Naplóm!
Na jó, ki a fene írja azt egy füzetszerű izének, hogy kedves? Ez csak egy könyv az isten szerelmére. Jó persze tudom, hogy a csajok odavannak érte, mint a diétás kajákért, de könyörgöm. Az én könyvem nem holmi napló, hanem Férfias feljegyzések, a mindennapi tapasztalataimról híres sztárként. Mert, hogy az vagyok. Igen Jorge Blanco, maga a megtestesült görög isten, akiért nők milliói gombolnák ki egyesével a ruhájukat csak azért, hogy én közelebbről is megismerhessem őket. Jorge Blanco, maga a megtestesült hang, aki tinilányok millióinak csal könnyeket a szemébe, és aki ettől egy kicsit sem lett beképzelt. De most mindenkiben felmerült a kérdés? Miért írok én totál felesleges dolgokról? Nos a terapeutám szerint, így sokkal jobban ki lehet engedni a feszültséget mint egyébként. Legalább az a több tucat tinilány jobban megismeri, a dögunalmas és ritka gáz életet, amiben élek. Hiába vagyok énekes, ha még egy nyamvadt dal sem került ki az ÉN kezeim közül. Mindig csak azt énekeltem, ami a kiadó szerint eladható volt. Jobban mondva olyan vagyok nekik, mint egy báb, akiből csak úgy áramlik a sok pénz. Talán én tehetek arról, hogy tökéletes arcot, és formás testet kaptam a jó istentől? Nem hinném, sokkal inkább apám a bűnös, na meg anyám, bár ő kitudja hol van. Legutóbb például Lappföldön volt, hogy találkozhasson a mikulással. De most komolyan. 40 éves létére, még találkozni akar a mikulással? Ne értsetek félre bírom én az öreg fószert, de néha egy kicsit sok belőle. Aztán ott van az én Einsteinnél is értelmesebb húgom Lodovica, akinél idegesítőbb lány még nem élt a földön. Minden nap ugyanaz a rizsa: "Én élni akarom a saját életemet, az meg, hogy te mit akarsz kezdeni a tiéddel egyáltalán nem érdekel gyökér!". Sajnálatos dolog, hogy a nyakamba maradt, mert énekesnő akar lenni. Persze a nyúl hozzá képest egy bátor állat. Nagyon szeretek hasonlatokat használni, ezzel is kifejezve, hogy egy intelligens lény vagyok, még akkor is, ha luxus villában élek, személyi edzőm és testőröm van, és mindennap 12 órát dolgozok. Az éneklésnek, is megvannak az árnyoldalai, például, hogy egy éve nem volt nőm! Már hiányzik, hogy valaki cirógassa a fülemet, vagy harapdálja, ha úgy tartja kedvem. Kár, hogy az eddigi összes csaj, akivel megfordultam csak a sok suska miatt járt velem. Persze könnyű meggazdagodni, ha van egy milliomos pasid, aki megveszi neked a legújabb Louis Vuitton táskát. De most egy kis vér és levegő cserére megyek, mert a székhelyemet Buenos Airesre cserélték. Mindezt azért, mert nekem kell duettet énekelnem, az egyik új énekes palántával, valamilyen Martinával. Amikor mutattak róla egy képet komolyan megijedtem. Szőke haj, állig kirúzsozott vörös ajkak, és olyan béna hipster szemüveg, amit még Harry Potter is megirigyelhetne. Na de a lényeg a lényegben, hogy holnap már a Buenos Aires repülőtérről fogok írni nektek, és amint földet értem már kezdődhet is az Argentín parti Blanco módra. Addig is ne feledjétek: Mindenütt jó de legjobb velem.

8 megjegyzés:

  1. Istenem hogy én mennyire imádom Blancot 😍😍😍😍😍😍😍 bírom ezt az egoista style-t 😂💕
    Imádom *-* fantasztikus akár csak az író <3 siess!

    VálaszTörlés
  2. Beszarááás xDDDDD Ezt így leírni, nem semmi gyerekek! Ez a szöveg...Pfu ilyen lenne Blanco igazából, esküszöm tényleg felkeresném! Tyűhaa ez igen :D Imádom, nagyon siess :D

    VálaszTörlés
  3. Imádom Blancot:D mekkora arc!😂 kell nekem egy ilyen pasi😍😂 imádom, nagyon siess❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy arc lesz Tini én kicsi pónim hercegnővel együtt

      Törlés
  4. Jajj😂 kedvenc blog😂😂
    Nem mondok többet, siess😍

    VálaszTörlés
  5. Jajjj szerintem is a legjobb vele!XDD 😂
    Ez a duma nem semmi, siess!💞

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó a szöveg, nagyon tetszik ez a közvetlenség és lazaság. Tipikus sztár. De nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  7. Hú ez a Jorge nem kicsit képzeli magát menőnek.😀

    VálaszTörlés