2016. november 3., csütörtök

7.rész Menjek, vagy maradjak?

Helló mindenkinek!
Miután sikerült magamat talán egy életre megutáltatni Sofia - val, úgy döntöttem belevetem magamat a munkába. Martina és a húgom persze ezerszer elmondták, hogy ez az egészségemre is rámehet, de engem a legkevésbé sem érdekelt. Az igazság az, hogy a kislány rendesen meglepett. Felnőttként viselkedett a kialakult helyzetben és igyekezett távolról támogatni engem. Nagyon meglepett ezzel a hozzáállással. Most láttam őt először ilyennek, de egyáltalán nem bántam meg. Épp a szobámban ültem és folytattam a dalírást, mikor megcsörrent a mobilom. Kivettem a zsebemből és láttam, hogy a haverom Ruggero hív engem.
- Na mi van öreg? Csak nem megint szerelmi bánatod van? - kérdeztem tőle nevetve, de a válaszától ledöbbentem.
- Nem a húgod nagyon is jó csaj! A világért sem hagynám, hogy egy ilyen dögös csaj szakítson velem.
- Remélem ez csak valami vicc! ha nem, akkor sürgősen verd ki a fejedből, hogy te meg a húgom valaha is együtt lesztek.
- Már együtt vagyunk! Sőt azon gondolkodtam, hogy talán el kellene végre vennem őt feleségül nem gondolod?
- Azt próbáld meg! Esküszöm kitekerem a nyakadat Pasquarelli! Na jó letszlek, mert egy életre elegem lett belőled! - mégis mit képzel ez? Szerinte hagyni fogom, hogy a húgom egy hozzá hasonló idiótával mutatkozzon nyilvánosan? Ruggero nem a komoly kapcsolatairól híres, én meg féltem tőle a húgomat. Ez a természetes nem?
- Jorge bejöhetek? - a hang tulajdonosa Martina volt.
- Persze, épp befejeztem a dalt. Ha akarod, megnézheted a kottáját.
- Igazából, csak szerettem volna megkérdezni, hogy nincs e kedves sétálni velem a parkban. Tudod nem jó, hogy folyton itt bent kuksolsz, mikor kint hét ágra süt a nap.
- Rendben van nem bánom menjünk! De figyelmeztetlek, hogy a csini kutyádat itthon hagyjuk!
- Jól van, Olga ma itthon marad megértettem! - kicsit elszomorodott, de neki is meg kell értenie, hogy nem igazán tűröm meg azt a dögöt a közelembe, mióta hála neki kis híján kificamodott a bokám. Gyorsan átöltöztem, majd indultunk is. A Stoessel villától nem messze volt egy park, oda mentünk sétálni. El kell ismernem, jó ötlet volt ez a séta, segített egy kicsit kitisztítani a fejemet. Egész végig az járt a fejemben, hogy vajon Sofia most mit csinálhat? Mi van, ha már nem akar tőlem semmit sem? A gondolataimból Martina zökkentett ki.
- Hé Jorge figyelsz te rám? Az előbb épp azt kezdtem el mesélni, hogy hamarosan megtartjuk az első próbákat a dalfelvételhez.
- Nem lesz dalfelvétel! Sajnálom Martina, de nem dolgozhatok tovább veled!
- Ezt meg, hogy értsem?
- Én vissza akarok menni Los Angelesbe. Szeretnék újra a saját otthonomban lenni, mert ez a kis családias élet nem nekem való! Teljesen idegennek érzem ezt a környezetet. Talán soha nem kellett volna idejöjjek.
- Szerintem pedig az a bajod, hogy a kis Sofia barátnőd nem keres téged igaz? Azon gondolkodtál már, mi lenne ha te keresnéd meg őt? Ennyire nem lehetsz sötét Blanco!
- Akkor is ez nem így működik. Hazamegyek és átgondolom még egyszer mielőtt döntenék. Este közlöm veled meg a családoddal, hogy megyek, vagy maradok!

10 megjegyzés:

  1. Uuuh imádom<3
    Egyszerűen fantasztikus:D
    Nagyon tetszett Rugge hívása:"D
    Kíváncsi leszek, mi fog kisülni az egészből...
    Tetszett a Jorge-Tini rész is, de Jorge gyorsan döntse már el hogy marad-e, mert én már nagyon ki vagyok... :"D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! siess! Lesz még ma rész?

    VálaszTörlés
  3. Niki most is nagyot alkottál. Imádtam ezt a részt is siess nagyon.

    VálaszTörlés
  4. Annyira vártam már ezt a részt!:D Imádom, de kérlek ne menjen el. Maradjon és jöjjön össze Tinivel.:D Nagyon jó lett! Siess!:)

    VálaszTörlés
  5. Már iszonyatosan vártam😍😍
    És nem csalódtam benned...Remek lett❤
    Imáádom💗 Nagyon siess😘

    VálaszTörlés
  6. Mindenkinek nagyon köszönöm. igyekszek minél hamarabb új részt írni

    VálaszTörlés
  7. Jujjjjjj
    Áhhhhhhhhhh
    Jajjjj eszméletlen! Remélem nem hagyja itt Tinit!
    Nagyon várom a kövit! Brutál jó lett!

    VálaszTörlés
  8. Nem is tudom mit mondjak. Arra azért kíváncsi lennék mi történt az előző szerelemmel a fiú és a lány közt és miért volt meglepetés, hogy járni tud.

    VálaszTörlés
  9. Szegény,szegény Tini!Csúnya,csúnya Jorge!

    VálaszTörlés