2016. június 22., szerda

4. rész Sofia visszatér

Helló mindenkinek!
Miután tegnap, Martina tudtára adtam, hogy köztünk nem lehet semmi ma már úgy ébredtem fel, hogy bármikor rám zúdulhat, a Stoessel család összes haragja. Le mertem volna fogadni, hogy már mindent elújságolt a családjának, kezdve azzal, hogy én kihasználtam. Pedig ez korántsem volt így. Ha kihasználtam volna, akkor azt a csókot kierőszakoltam volna belőle, de nem így történt. Ő is ugyanúgy akarta, szóval nem lenne oka bármit is a szememre vetni. Egyébként is, ő volt az aki félreértette a helyzetet. Nekem teljesen megfelel, hogy csak partnerek vagyunk és semmi más. Azonban csalódnom kellett. Mikor reggel a konyhába mentem, hogy megreggelizzek, mintha semmi sem történt volna. Kicsit furcsálltam, hogy senki sem veti a szememre a tegnap estét. Martina épp az asztalnál reggelizett, ám amikor meglátott engem, rögtön mellém ült és a karomba csimpaszkodott.
- Na és mit csinálunk ma barátom? - kérdezte tőlem, és egy puszit nyomott az arcomra. Én meglepettségemben, majdnem kiköptem a vizet, amit inni kezdtem.
- Jorge nem is mondtad, hogy megkérted Tinit, hogy legyen a barátnőd - jött oda Mariana és a vállamra tette a kezét. Én egy kisebb sokkot kaptam. Hiszen épp, hogy azt mondtam neki, hogy felejtse el, hogy köztünk bármi is történni fog.  Nem is értem, hogy az a buta lány, miért tett ilyet.
- Szerelmem beszélhetnénk négyszemközt? - kérdeztem mézes mázos mosollyal, a "barátnőmtől".
- Persze Jorge menjünk a szobámba - én bólintottam egyet, majd Martina szobájába mentünk. Miután magunkra zártam az ajtót, elkaptam a kis hercegnő kezét.
- Neked teljesen elment az eszed? Mégis, hogy lehetsz ennyire buta? Mit akarsz te tőlem mi?
- Talán jobb lett volna, ha elmondom nekik, hogy mennyire megbántottad a lányukat? - kérdezte tőlem és karba tette a kezét.
- Neked teljesen elment az eszed. Úgy viselkedsz, mint valami megszállott rajongó.
- A kérdésedre válaszolva, már nem akarok tőled semmit. Viszont most kénytelen leszel eljátszani, hogy a barátom vagy különben anyáék megtudják az igazat - úgy tűnik, hogy ez a lány nem csak buta, de rosszindulatú is.
- Nem kell elmondanod az igazat, majd megteszem én magam! - dühösen kinyitottam az ajtót, majd siettem lefelé a lépcsőn. Már az utolsó pár foknál jártam, mikor valaki kirántotta alólam a lépcső szőnyeget, én pedig a bokámra estem. Mikor feltekintettem, megláttam Martina kutyáját, amit a farkát csóválva szalad a gazdájához.
- Ejnye Olga, nem szabad ilyet csinálni - mosolygott és felvette a kutyát a földről. Én mozdulatlanul ültem, a lépcső alján, ugyanis a fájdalomtól mozdulni sem bírtam.
- Te kis átkozott! - sziszegtem a fogaim között, majd mérgesen Martina felé tekintettem.
- Talán hívjak segítséget, vagy fel tudsz kelni magadtól is?
- Tudod mit? Nem kell segítség. Viszont elárulok neked valamit: Ezek után, ne is álmodj arról a közös munkáról! Most azonnal megmondom mindenkinek, hogy kiszállok. Nem érdekel, ha a karrierembe is kerül, nem fogok a közeledben maradni! - belekapaszkodtam, a korlátba, majd lassan felhúztam magamat.
- Jorge ezt nem teheted! - kiabált rám, majd elkapta a kezemet.
- Te talán megtehetted azt, hogy szándékos balesetet idézz elő? Mert ha igen, akkor én meg nyugodtan, bonthatom fel a szerződésemet. Nem érdekel, ha senki nem fog ezek után énekesként alkalmazni, legalább nem fogok veled egy légtérben lenni. Kikaptam a kezemet, a szorításából és indultam is el a nappali felé.
- Jorge mi történt? - kérdezte Alejandro, mikor meglátta, hogy csak bicegni tudok.
- Ügyetlen voltam és elestem. Jobban leszek ne aggódjon - láttam, hogy Martina a földre szegezte a tekintetét, engem viszont nem érdekelt semmilyen bocsánatkérés. Az egyetlen, amit akartam, hogy minél távolabb legyek ettől a családtól. Írtam egy üzenetet a húgomnak, hogy pakoljon össze és ne kérdezzen semmit. Remélem estig valamennyire helyre jön a lábam és végre elmehetek innen. Az anyámékat, majd később értesítem. Bár az anyámat ismerve, biztosan a szeretőjénél múlatja az időt, apám meg bent gürizik, a cégénél. Nem vagyunk egy tipikus család az biztos. Alejandro felajánlotta, hogy hív egy orvost, de én finoman visszautasítottam. Nincs rá semmi szükségem. Lassan feltápászkodtam, majd az utamat a kert felé vettem. Lassan botorkáltam ki. Ott azonban megláttam Martinat, így vissza akartam fordulni, de ő megállított.
- Jorge kérlek ne menj még be!
- Mit akarsz tőlem? Talán leütsz, majd azt mondod, hogy a feleségem vagy? Nem érted, hogy nem akarlak látni?
- Én csak azért csináltam ezt az egészet, mert nagyon szeretlek téged annyira, hogy el sem tudom mondani - lassan közeledett felém, majd a kezével végig simított az arcomon. Kellemes érzés volt. Azon kívül, hogy egy őrült nőszemély, egész aranyos még így is. Már épp azon volt, hogy megcsókoljon, mikor egy hang akadályozta meg benne.
- Jorge megjöttem! - ezt a hangot ezer közül is megismertem.
- Sofia? - kérdeztem, majd lassan mindketten megfordultunk. Sofia ott volt előttem. Se tolókocsi, se szülők, csak ő volt ott egyedül. Kikerekedett szemekkel bámultam, mikor a saját lábain sétált oda hozzám.
- Látod sikerült lábra álljak! Ez csakis neked, és a szerelmednek köszönhető. Ha tudnád mennyire boldog vagyok, hogy rád találtam. Képzeld anyuék azt mondták, hogy itt maradhatok veled - én megszólalni sem tudtam. Megfogtam a kezét, hogy érezzem tényleg itt van e velem, vagy csak álmodtam az egészet.
- Örülök, hogy itt vagy - mosolyogtam, majd magamhoz öleltem.

7 megjegyzés:

  1. Jaj, szegény Tini mit érezhet most? Nagyon jó lett S I E S S!!

    VálaszTörlés
  2. Siess😍😍😍😍 Nagyon-nagyon-NAGYON tetszett, remélem Tiniék összejönnek😍😍😍😍😍😘😘😘😘💘💝💕💞💓💟

    VálaszTörlés
  3. Nem, nem, nem! Sofia huzzon el! Amúgy imádtam! Jorge és Tini egymásnak vannak teremtve! Nagyon siess!😍💖💓😘💞💋

    VálaszTörlés
  4. Jajj😍 most nagyon kétoldalú érzéseim vannak Sofiaval kapcsolatban😂
    Egyrészt valamiért nagyon örülök, hogy jól van, de szomorú is vagyok, mert bezavart Jortinibe
    Tini egy kicsit dilisnek tűnik, nagyon jól átadtad a kislányos karakterét😍
    Imádtam az egész részt, várom a folytatást😘

    VálaszTörlés
  5. Most örülök hogy Sofi jól van, de lépjen túl Jorgen na :DD
    Nem tudom elképzelni Tini mit érez...Viszont fantasztikus, nagyon siess <33

    VálaszTörlés
  6. Na végre egy kis izgalom, már vártam mikor történik valami csavar. Nem tudom ki ez a lány de szerintem jobban illik hozzá.

    VálaszTörlés
  7. Rivális a láthatáron.Most kezdődnek a bonyodalmak.Bírom!

    VálaszTörlés